För mäklare

Föreningen har tecknat avtal om ekonomisk förvaltning med HSB Stockholm så det är till dem du vänder dig till om du har frågor om panter, överlåtelser, eller uttdrag ur lägenhetsregistret.

KONTAKTUPPGIFTER HSB Kund- och Medlemsservice:

Alternativt via formulär på hemsidan:

För kontakt med föreningen, fyll i formuläret under fliken Kontakt.

Föreningen har Upplåtelseform Bostadsrätt. Föreningens mark är Allmän nyttjanderätt.

Föreningens mark runt bostadsrätten nyttjas av bostadsrättshavaren genom ett Nyttjanderättsavtal. Avtalet ska skrivas på och är ett avtal mellan bostadsrättsföreningen och bostadsrättshavaren. Som mäklare ber vi dig skriva ut länkat avtal för påskrivt i 2 exemplar i samband med kontraktsskrivning/depositionsavtal. Dessa ska sedan tillbaka till föreningen för påskrift i original! (Förslagsvis genom säljare.)

Bilaga 7, Nyttjanderättsavtal antagna 2021-05-18.pdf

Önskar du som mäklare uppgifter om Energideklaration eller radonmätning, kontakta föreningen under fliken Kontakt.

Hälsningar Stryrelsen